Apr 30, 2010

Naruto Shippuden Episode 158


download
Selanjutnya taip di sini untuk paparan penuh.

Demonic.Toys.2.2010.DVDRip.XviD-LUMiX

Demonic.Toys.2.2010.DVDRip.XviD-LUMiX
Demonic.Toys.2.2010.DVDRip.XviD-LUMiX
DVDRip.XviD-LUMiX | English | 90 minutes | 624 x 352|153 kbp/s mp3 | 700 MB
Directed by: William Butler | Starring:Selene Luna, Michael Citriniti
Genre: Horror
IMDB rating: 6.6/10 (33 votes)


Dr. Lorca from Hideous! (Michael Citrini) is back and is continuing to collect strange odditites, along with the help of Caitlin (Alli Kinzel) and her boyfriend David (Lane Compton). Along the way, they collect the mysterious pieces of the last Demonic Toys and they continue their search at a mysterious castle in Italy, where there have been rumors of a mysterious, ancient puppet alive and walking around, which is under the control of a mysterious demon, who takes on the human form of a little woman named Lilith (Selene Luna). When not looking, the puppet brings the Demonic Toys back to life, and now… blood, terror and death counts will rise again.
Screen Short:
Demonic.Toys.2.2010.DVDRip.XviD-LUMiX

download link:
http://hotfile.com/dl/37612808/2881d7f/Demonic_Toys_2_2010_DVDRip_XviD-LUMiX.avi.001.html
http://hotfile.com/dl/37612809/6668c4e/Demonic_Toys_2_2010_DVDRip_XviD-LUMiX.avi.002.html
http://hotfile.com/dl/37612805/5fecbae/Demonic_Toys_2_2010_DVDRip_XviD-LUMiX.avi.003.html
http://hotfile.com/dl/37612807/5ae5752/Demonic_Toys_2_2010_DVDRip_XviD-LUMiX.avi.004.html
http://hotfile.com/dl/37612806/de63f67/Demonic_Toys_2_2010_DVDRip_XviD-LUMiX.avi.005.html
http://hotfile.com/dl/37612810/6c53c4c/Demonic_Toys_2_2010_DVDRip_XviD-LUMiX.avi.006.html

Apr 29, 2010

The Crazies (2010) R5 LiNE XViD-Noir

The Crazies (2010) R5 LiNE XViD-Noir

Genre: Mystery | Sci-Fi | Thriller
IMDB rating: 7.1/10 (6,524 votes)

Directed by: Breck Eisner
Starring: Timothy Olyphant, Radha Mitchell, Joe Anderson, Danielle Panabaker
Release Name: The.Crazies.2010.R5.LiNE.Xvid-Noir
Size: 701 MB
Quality: 672×288, 735 Kbps, MP3 Audio
Runtime: 101 minutes
Filename: The.Crazies.2010.R5.LiNE.Xvid-Noir

download link:

http://hotfile.com/dl/38416454/21c6f24/The.Crazies.2010.R5.LiNE.Xvid-Noir.avi.html
or
http://d01.megashares.com/?d01=VBpH5F9
or
http://x7.to/d6d8c5
or
http://paste2.org/p/778851

Apr 28, 2010

5 Sebab Dia Bukan Cemburu Buta


Tentu Ramai yang menghadapi masalah cemburu ni kan. Tapi ada juga pasangan yang suka mempunyai cemburu buta. Pelik tak pelik sangatlah. Apa yang pasti cemburu membuatkan korang rasa bosan dan tertekan. Tapi tahukah kamu dalam perhubungan cinta sebenarnya cemburu itu memang perlu? Betul tak? Tapi itulah realitinya.Di bawah tertulis, Dia bukan cemburu buta jika:

  1. Walaupun dia cemburu, tapi dia tetap percayakan kamu untuk membenarkan kamu keluar bersama teman-teman baik mu. Yelah, kamu juga perlukan masa untuk bersama teman mu. Takkan nak berkepit 24 jam.
  2. Dia tak mudah cemburu bila tiba tiba saja kamu menerima panggilan telefon daripada lelaki/wanita yang tidak dikenali.
  3. Sanggup menerima penjelasan kamu bila terdengar gosip kononnya kamu keluar dengan lelaki/wanita lain.
  4. Tidak Kisah kalau kamu beri alasan sibuk dan tidak dapat jumpa dia. Dia tahu kamu memang sibuk dengan kerja dan menganggap kamu sengaja nak cari helah untuk keluar dengan orang lain.
  5. Hanya tersenyum bila ada yang memuji kecantikan/ketampanan kamu di hadapannya. Yang penting kamu miliknya.
Selanjutnya taip di sini untuk paparan penuh.

[Rec] (2007) DVDrip

[Rec] (2007) DVDrip
[Rec] (2007) DVDrip
Information: http://www.imdb.com/title/tt1038988/
DVDrip | Time: 90 mins | Size: 700 MB
Genre: Drama | Horror | Thriller
IMDB rating: 7.7/10 31,421 votes

[Rec] (2007) DVDrip
Plot:
"REC" turns on a young TV reporter and her cameraman who cover the night shift at the local fire station. Receiving a call from an old lady trapped in her house, they reach her building to hear horrifying screams -- which begin a long nightmare and a uniquely dramatic TV report

download link:

Apr 27, 2010

The Pacific Episode 1 to 5 – HDTV

The Pacific Episode 1 to 5 – HDTV

After Band of Brothers, Tom Hanks and Steven Spielberg brings us another blockbuster 10-part mini series costing US$200 million.

These are Episodes 1, 2, 3, 4 and 5.


download link:

http://hotfile.com/dl/38410720/581263c/Pacific.01.part1.rar.html
http://hotfile.com/dl/38410726/04f9e43/Pacific.01.part2.rar.html
http://hotfile.com/dl/38410725/420b32b/Pacific.01.part3.rar.html
http://hotfile.com/dl/38410723/c09c4f1/Pacific.01.part4.rar.html
http://hotfile.com/dl/38410901/7561bbb/Pacific.01.part5.rar.html

http://hotfile.com/dl/38410909/15e187c/Pacific.02.part1.rar.html
http://hotfile.com/dl/38410919/5c9a9ed/Pacific.02.part2.rar.html
http://hotfile.com/dl/38410923/0fb8a79/Pacific.02.part3.rar.html
http://hotfile.com/dl/38411064/06d5a6e/Pacific.02.part4.rar.html
http://hotfile.com/dl/38411076/9d3310d/Pacific.02.part5.rar.html

http://hotfile.com/dl/38411100/767965b/Pacific.03.part1.rar.html
http://hotfile.com/dl/38411116/4a33049/Pacific.03.part2.rar.html
http://hotfile.com/dl/38411237/447a3e0/Pacific.03.part3.rar.html
http://hotfile.com/dl/38411247/7497a7c/Pacific.03.part4.rar.html
http://hotfile.com/dl/38411269/0c808b0/Pacific.03.part5.rar.html

http://hotfile.com/dl/38411281/b2470a0/Pacific.04.part1.rar.html
http://hotfile.com/dl/38411390/8f9892a/Pacific.04.part2.rar.html
http://hotfile.com/dl/38411406/95e462b/Pacific.04.part3.rar.html
http://hotfile.com/dl/38411424/d9133ed/Pacific.04.part4.rar.html
http://hotfile.com/dl/38411452/0235fff/Pacific.04.part5.rar.html

http://hotfile.com/dl/38411616/a750efb/Pacific.05.part1.rar.html
http://hotfile.com/dl/38411634/2fd038a/Pacific.05.part2.rar.html
http://hotfile.com/dl/38411661/4f15233/Pacific.05.part3.rar.html
http://hotfile.com/dl/38411666/c43772a/Pacific.05.part4.rar.html
http://hotfile.com/dl/38411808/78a098d/Pacific.05.part5.rar.html

Apr 26, 2010

Wallpapers Anime Part 4

Wallpapers Anime Part 4

Wallpapers Anime Part 4
30 Pics | JPG | 1024x768 | 10 MB


Selanjutnya taip di sini untuk paparan penuh.

Ular Berkepala Manusia



Selanjutnya taip di sini untuk paparan penuh.

Apr 25, 2010

BN rampas Parlimen Hulu Selangor


KUALA KUBU BHARU: Barisan Nasional (BN) merampas semula kerusi Parlimen Hulu Selangor apabila calonnya, P Kamalanathan menang dengan majoriti 1,725 menewaskan calon Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datuk Zaid Ibrahim.

Pengumuman keputusan penuh pilihan raya kecil itu dibuat Pegawai Pengurus Pilihan Raya, Nor Hisham Ahmad Dahlan, tepat jam 9.15 malam di pusat penjumlahan undi di Dewan Serbaguna dan Kompleks Sukan Hulu Selangor, di sini.
Kamalanathan yang juga Ketua Penerangan MIC Pusat memperoleh 24,997 undi manakala Zaid yang juga bekas Menteri di Jabatan Perdana Menteri mendapat 23,272 undi.
Pada penamaan calon 17 April lalu, turut bertanding adalah Naib Pengerusi MIC Hulu Selangor, V S Chandran dan peniaga, Johan Mohd Diah, masing-masing calon Bebas tetapi menarik diri pada hari kedua berkempen.

Pilihan raya kecil itu diadakan berikutan kematian penyandangnya, Datuk Dr Zainal Abidin Ahmad dari PKR yang meninggal dunia pada 25 Mac lalu akibat barah otak.


BN rampas kerusi Parlimen Hulu Selangor apabila calonnya, P Kamalanathan menang majoriti...undi tewaskan calon PKR, Zaid Ibrahim.

sumber dari http://www.bharian.com.my
Selanjutnya taip di sini untuk paparan penuh.

Brooklyns_Finest_2010-DVDSCR

Brooklyns_Finest_2010-DVDSCR
Brooklyns_Finest_2010-DVDSCR
DVDSCR | English | 2:12:01 | 450 MB
Director:Antoine Fuqua | Release Date: March 05, 2010
Genre: Action , Crime , Drama , Thriller
IMDB rating: 7.3/10 4,718 votes

download link:

http://hotfile.com/dl/37610980/4a9c354/Brooklyns_Finest_-DVDSCR_-No.counter_.mkv.001.html
http://hotfile.com/dl/37610981/dd10a82/Brooklyns_Finest_-DVDSCR_-No.counter_.mkv.002.html
http://hotfile.com/dl/37610984/77e7729/Brooklyns_Finest_-DVDSCR_-No.counter_.mkv.003.html
http://hotfile.com/dl/37610983/e2add42/Brooklyns_Finest_-DVDSCR_-No.counter_.mkv.004.html

Joboshare DVD Ripper Platinum 2.8.3.0402 Portable

Joboshare DVD Ripper Platinum 2.8.3.0402 Portable
Joboshare DVD Ripper Platinum 2.8.3.0402 Portable | 16.5 MB

Joboshare DVD Ripper Platinum is an all-in-one easy-to-use, powerful DVD extracting and ripping tool, which helps to convert audio and video files on a DVD disc into other formats, including AVI, MPEG, WMV, DivX, RM, MOV, MP4, MPEG-4 AVC, PSP MPEG-4 AVC, 3GP, MP3, WAV, WMA, AAC, M4A, MP2 etc.

Meanwhile, it provides a good many of configurable parameters for audio and video file formats. You can adjust parameters of object file such as bit rate, resolution and channels as you need. It also allows the editing of ID3v1 and ID3v2 labels for WMA and MP3 audio formats. Moreover, it allows conversion of specific clips/chapters on a DVD disc. The user can also choose required channels, subtitles and angles.

It provides rich profiles for popular multimedia devices such as iPod, iPhone, Apple TV, PSP, PS3, mobile phone, Windows Mobile, Portable Multimedia Device etc., enables you to convert DVD to their respective formats supported.
Joboshare DVD Ripper Platinum will bring you a more convenient watching and hearing enjoyment!

Key Features

• Convert DVD-video into other video format files;
• Extract audio from DVD videos;
• Support the conversion of the whole movie or certain title or chapter of a DVD;
• Convert any clip or segment by setting the start point and duration as you like;
• Support the playing of DVD contents;
• Support the modification of parameters for video and audio codec;
• Support the editing of ID3v1 and ID3v2;
• Support the viewing of parameters of original files;
• Support the setting of the zooming mode for output movie;
• Support the setting of the splitting mode for output movie;
• Support the selection of audio tracks, subtitles and angles of output movie;
• Support the setting of the name for output movie;
• Support advanced settings, including audio, video, luminance filter, subtitle, DeCSS and DVD-ROM cache;
• Support copy protection removal;
• Support multi-threading and batch conversion;
• Support getting DVD disc information from server automatically and manually if your PC is connected to the internet.
• Support multiple languages including simplified Chinese and English;
• Support skin change.

download

Selanjutnya taip di sini untuk paparan penuh.

Apr 24, 2010

30 rahsia wanita terbongkar!!!

Wanita sukakan lelaki bagaimana? Idaman lelaki yang bagaimana? Mari kita kaji dan selidik rahsia wanita? ini adalah rahsianya :-

1. Bila sorang wanita mengatakan dia sedang bersedih,tetapi dia tidak menitiskan airmata,itu bermakna dia sedang menangis di dalam hatinya.

2. Bila dia tidak menghiraukan kamu selepas kamu menyakiti hatinya, lebih baik kamu beri dia masa untuk menenangkan hatinya semula sebelum kamu menegur dengan ucapan maaf.

3. Wanita sukar nak cari benda yang dia benci tentang orang yang paling dia sayang (sebab itu ramai wanita yang patah hati bila hubungan itu putus di tengah jalan).

4. Sekiranya sorang wanita jatuh cinta dengan sorang lelaki, lelaki itu akan sentiasa ada di fikirannya walaupun ketika dia sedang keluar dengan lelaki lain.

5. Bila lelaki yang dia suka dan cinta merenung tajam ke dalam matanya, dia akan cair seperti coklat!!

6. Wanita memang sukakan pujian tetapi selalu tidak tau macam mana nak menerima pujian.

7. Jika kamu tidak suka dengan gadis yang sukakan kamu separuh mati, tolak cintanya dengan lembut, jangan berkasar sebab ada satu semangat dalam diri wanita yang kamu tak akan tahu bila dia dah buat keputusan, dia akan lakukan apa saja.

8. Sekiranya sorang gadis mula menjauhkan diri darimu selepas kamu tolak cintanya, biarkan dia untuk seketika. Sekiranya kamu masih ingin menganggap dia sorang kawan, cubalah tegur dia perlahan-lahan.

9. Wanita suka meluahkan apa yang mereka rasa. Muzik, puisi, lukisan dan tulisan adalah cara termudah mereka meluahkan isi hati mereka.

10. Jangan sesekali beritahu perempuan yang mereka ni langsung tak berguna.

11. Bersikap terlalu serius boleh mematikan mood wanita.

12. Bila pertama kali lelaki yang dicintainya dalam diam memberikan respon positif, misalnya menghubunginya melalui telefon, si gadis akan bersikap acuh tak acuh seolah-olah tidak berminat, tetapi sebaik saja ganggang diletakkan, dia akan menjerit kesukaan dan ! tak sampai sepuluh minit, semua rakan-rakannya akan tahu berita tersebut.

13. Sekuntum senyuman memberi seribu erti bagi wanita. Jadi jangan senyum sebarangan!.

14. Jika kamu menyukai sorang wanita, cubalah mulakan dengan persahabatan. Kemudian biarkan dia mengenalimu dengan lebih mendalam.

15. Jika sorang wanita memberi seribu satu alasan setiap kali kamu ajak keluar, tinggalkan dia sebab dia memang tak berminat denganmu.

16. Tetapi jika dalam masa yang sama dia menghubungimu atau menunggu panggilan darimu, teruskan usahamu untuk memikatnya.

17. Jangan sesekali mengagak apa yang dirasakannya. Tanya dia sendiri!!

18. Selepas sorang gadis jatuh cinta, dia akan sering tertanya-tanya kenapalah aku tak jumpa lelaki ini lebih awal.

19. Kalau kamu masih tercari-cari cara yang paling romantik untuk memikat hati sorang gadis, cubalah rajin-rajinkan tangan menyelak buku-buku cinta.

20. Bila setiap kali gambar kelas keluar, benda pertama! yang dicari oleh wanita ialah siapa yang berdiri di sebelah buah hatinya, kemudian barulah dirinya sendiri.

21. Bekas teman lelaki akan sentiasa ada di fikirannya tetapi lelaki yang dicintainya sekarang akan berada di tempat teristimewa iaitu di hatinya!!

22. Satu ucapan ‘Hi’ sahaja sudah cukup menceriakan harinya.

23. Teman baiknya saja yang tahu apa yang sedang dia rasa dan lalui.

24. Wanita paling benci lelaki yang berbaik-baik dengan mereka semata-mata nak tackle kawan mereka yang paling cantik.

25. Cinta bermaksud kesetiaan, ambil berat, jujur dan kebahagiaan tanpa sebarang kompromi.

26. Semua wanita mahukan sorang lelaki yang cintakan mereka sepenuh hati..

27. Senjata wanita adalah airmata!!

28. Wanita suka jika sesekali orang yang disayanginya mengadakan surprise buatnya (hadiah,bunga atau sekadar kad ucapan romantis). Mereka akan rasa terharu dan merasakan bahawa dirinya dicintai setulus hati. Dengan ini! dia tak akan ragu-ragu terhadapmu.

29. Wanita mudah jatuh hati pada lelaki yang ambil berat tentang mereka dan baik terhadapnya. So,kalau nak memikat wanita pandai-pandailah…

30. Sebenarnya mudah mengambil hati wanita kerana apa yang dia mahu hanyalah perasaan dicintai dan disayangi sepenuh jiwa.

Selanjutnya taip di sini untuk paparan penuh.

HD Wallpapers Part 35

HD Wallpapers Part 35

HD Wallpapers Part 35
45 Pics | JPG | 1600x1200 1920x1200 | 21 MB



Selanjutnya taip di sini untuk paparan penuh.

Apr 23, 2010

Naruto Shippuden Episode 157


download
Selanjutnya taip di sini untuk paparan penuh.

K-Lite Mega Codec 5.9.0 Portable

K-Lite Mega Codec 5.9.0 Portable
K-Lite Mega Codec 5.9.0 Portable | 27 MB

K-Lite Mega Codec - is not only codecs, as many believe, is about 20 programs to work with video, here they are then in a portable form.One of the best programs, but rather, a software package is needed to your computer. By installing K-Lite Codec Pack, you can watch movies, and open the files on your computer that were previously unavailable to you. K-Lite Codec Pack is rightfully one of the best collection of codecs and decoders. In this package the most frequently used codecs, which only you might need.

Changelog:
- Updated Media Player Classic Home Cinema to version 1.3.1774.0
- Updated ffdshow to revision 3361
- Updated Haali Media Splitter to version 1.10.120.15
- Updated Codec Tweak Tool to version 4.3.0
- Updated MediaInfo Lite to version 0.7.31
- Updated Win7DSFilterTweaker to version 3.1

download

Selanjutnya taip di sini untuk paparan penuh.

Apr 22, 2010

JANGAN HON ORG TUA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Selanjutnya taip di sini untuk paparan penuh.

Dante's Inferno: An Animated Epic (2010)

Dante's Inferno: An Animated Epic (2010)


Dante's Inferno: An Animated Epic (2010) | 700 MB


The movie is separated into several parts. For each chapter there is a title to the journey. Each chapter is animated with noticeably different styles. These vary in degree of difference and depict Dante with differing features, such as hair length, bodily proportions, and armor.


download link:
http://hotfile.com/dl/38173127/ad5dfa5/DANTES__INFERNO__AAE__2010.part1.rar.html

http://hotfile.com/dl/38173304/ed6c877/DANTES__INFERNO__AAE__2010.part2.rar.html

http://hotfile.com/dl/38173422/87c887c/DANTES__INFERNO__AAE__2010.part3.rar.html

Apr 21, 2010

Finalist Anugerah Industri Muzik (AIM) 17

Anugerah Industri Muzik akan masuk edisi yang ke-17, AIM 17 sedang sibuk mengedarkan borang pencalonan kepada semua ahli yang berdaftar dengan RIM (Persatuan Industri Rakaman Malaysia) bermula pada awal bulan Disember 2009 yang lalu. Kali ini AIM memberi peluang kepada artis yang merakamkan sekurang-kurangnya 5 lagu bertanding dengan mengiktirafnya sebagai album. Hanya album @ EP yang dipasarkan dari 1 Disember 2009 hingga 31 Disember 2009 sahaja yang layak dipertandingkan. Anugerah Industri Muzik ke-17 (AIM17) yang bakal berlansung di Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC) pada 2 Mei 2010 nanti. Yang akan dibawakan secara lansung menerusi NTV7 mulai jam 8.30 malam. Anugerah ini juga boleh didengari secara live di radio Hot.fm dan Fly.fm

Buat pertama kali dalam sejarah, penganjuran Anugerah Industri Muzik Ke-17 (AIM17) yang mengiktiraf hasil karya muzik tempatan ini telah mencatatkan 925 jumlah pencalonan terbanyak sejak ianya mula diperkenalkan.

Berikut adalah senarai 5 finalis bagi 24 kategori yang dipertandingkan :


Artis Baru Terbaik

Azlan & The Typewriter

Bunkface

Prema Yin

Tomok

Yuna

Persembahan Vokal Terbaik Di Dalam Lagu (Lelaki)

Faizal Tahir (Bercinta)

Hazami (Survivor)

Jamal Abdillah (Tak Hilang Cinta Di Dunia)

Riz (Kehilangan Kamu)

Vince Chong (Buah Hati)

Persembahan Vokal Terbaik Di Dalam Lagu (Wanita)

Dato Siti Nurhaliza (Ku Percaya Ada Cinta)

Dayang Nurfaizah (Hilang)

Jaclyn Victor (Bertamu Di Kalbu)

Juwita Suwito (Sejak Hadirmu)

Yuna (Dan Sebenarnya)

Persembahan Vokal Berkumpulan Terbaik Di Dalam Lagu

Dato Siti Nurhaliza & Kris Dayanti (Amarah)

DJ Fuzz & Malique feat Salam (Cerita Kedai Kopi)

InTeam (Allahu Rabbi)

Rabbani (Kejora Sinar Zaman)

Ruffedge (Pemuja Dari Jauh)

Kulit Album Terbaik

Sarah Joan Mokhtar (To Prevent The Earth From Moving With You – Disagree)

Aida/Nizam Rahmat (Liyana Jasmay – Liyana Jasmay)

Ong Chen Han (All About Rynn – Rynn Lim)

Rewan Ishak (The Great Battle – Sevencollar T-Shirt)

Anthony Ho (Kronologi Cinta – Vince Chong)

Rakaman Album Terbaik

Akasha (Into…Akasha)

Ayu (Inspirasi)

Dayang Nurfaizah (Dayang Live)

Hattan (Inderawala)

Prema Yin (Eyo Eyo)

Video Muzik Terbaik

Fiqir-Fiqir (Ahli Fiqir)

Haley (Disagree)

Osaka (Disagree)

Oh! Sizuka (Pop Shuvit)

Eyo Eyo (Prema Yin)

Lagu Pop Etnik Terbaik

Dusta Berkalang (Aiman)

Penangan Rindu (Ghazal)

Barangkali (Mawi)

Enjut (Noraniza Idris)

Inang Anak Perantau (Saujana)

Album Nasyid Terbaik

Syukran (Hafiz Hamidun)

Allahu Rabbi (InTeam)

Suatu Perjalanan (Marjan)

Mahabbah ( Rabbani)

Nota Cinta (Saujana)

Lagu Nasyid Terbaik

Allahu Rabbi (InTeam)

Dia Muhammad (InTeam)

Kejora Sinar Zaman (Rabbani)

Mahabbah (Rabbani)

Syahadah (Rabbani)


Album Rock Terbaik

Adrenalin (Faizal Tahir)

Rasa (Flop Poppy)

Mencari Konklusi (Hujan)

Prolog 2009 (Maximus)

Rasopariso (XPDC)

Lagu Rock Terbaik

Kelibat Si Penyair (Azlan & The Typewriter)

Situasi (Bunkface)

Bencinta (Faizal Tahir)

Mencari Konklusi (Hujan)

Drama King (Meet Uncle Hussain feat Black)

Album Pop Terbaik

Tahajjud Cinta (Dato Siti Nurhaliza

CTKD (Dato Siti Nurhaliza & Kris Dayanti)

Dayang Live (Dayang Nurfaizah)

Aku Stacy (Stacy)

Kronologi Cinta (Vince Chong)

Lagu Pop Terbaik

Pergi (Aizat)

Masih Jelas (Hafiz)

Permaisuriku (Jay Jay)

Cinta Ada (Karen Kong/Dato Sheila Majid/Jaclyn Victor)

Dan Sebenarnya (Yuna)

Album Hip Hop Terbaik

Irama Berirama (Ahli Fiqir)

Jian (Altimet)

1212 (Colabr8)

K.O. The Mixtape (DJ Fuzz & Malique)

The Turning Point (Point Blanc)

Lagu Hip Hop Terbaik

Chantek (Altimet)

Syukur (Altimet)

Sayang-sayang (Altimet, DJ Fuzz)

Masih Hip Hop (DJ Fuzz & Malique feat Daly & Altimet)

Cerita Kedai Kopi (DJ Fuzz & Malique)

Album Inggeris Tempatan Terbaik

Yeah (Amanda Imani)

To Prevent The Earth From Moving With You (Disagree)

Running (Hazami)

The Turning Point (Point Blanc)

The Great Battle (Sevencollar T-Shirt)


Lagu Inggeris Tempatan Terbaik

Prom Queen (Bunkface)

Haley (Disagree)

Osaka (Disagree)

Survivor (Hazami)

Deeper Conversation (Yuna)

Album Cina Tempatan Terbaik

Stardom (Andrew Tan)

One & Only-Jeanie (Jeanie Lee)

I’m Karen (Karen Kong)

All About Rynn (Rynn Lim)

Thomasjack (Thomasjack)

Lagu Cina Tempatan Terbaik

Stardom (Andrew Tan)

Na Han (JK Chen Jia Kai)

Insane (Jovi Theng)

Tian Shan (Karen Kong)

Sunrise (Vinx Lim Yi Xin)

Album India Tempatan Terbaik

Paarthu (Diwan)

SMS (Emergency)

Neethikku Poraatnam (Masta Clan)

Life Is A Mystery (Shruthi)

Saran Z Ennavaley (Saran Z)

Lagu India Tempatan Terbaik

Uyartinthidu Thozha (Jey Raggaveindra, Ashokan, Dr Ombala, Sidhartan, Jegathisan)

Thuli Thuli Mazhai Thuli (Preeta Prasad)

Uyirile Ondrage Kalantida (Sidharthan)

Talattu Paade (Sitharthan)

Megathul (Sivakumar A/L Jayabalan)


Lagu Bahasa Melayu Terbaik Yang Dipersembahkan Oleh Artis Luar Negara

Teruskanlah (Agnes Monica)

Aku Wanita Biasa (Kris Dayanti)

Madu Tiga (Muhammad Dani)

Terlanjur Cinta (Rossa feat pasha Ungu)

Nuansa Bening (Vidi Aldiano)

Susunan Muzik Terbaik Di Dalam Lagu

Aubrey Suwito (Dato Siti Nurhaliza & Kris Dayanti)

Acis (Hafiz)

Aubrey Suwito (Juwita Suwito)

Jenny Chin (Karen Kong/Dato Sheila Majid/Jaclyn Victor)

Greg Henderson (Prema Yin)


Selanjutnya taip di sini untuk paparan penuh.
Related Posts with Thumbnails